Di hospital dinasti Korea, pegawai perubatan hospital itu dihalau ke sebuah perkampungan yang pelik tetapi indah selepas terlibat dalam konspirasi yang tidak diketahui, dan kisah menjadi doktor jantung sebenar selepas bertemu dengan penduduk di kampung itu.