Gourmets Alive 2
In this season, we select four famous gentlemen: Lu You, Yuan Mei, Li Yu, and Wang Zengqi, who were in the period of vigorous development of food culture in Song, Qing Dynasty, and Contemporary China. Through digging their food stories, we show the Chinese literati's unique food concept.