Eternal Joy With You
Dalam hayat lepas, Xu Wanning ditipu oleh suami curangnya, anak yang dibesarkannya dengan susah payah rupanya milik perempuan simpanan, sedangkan anak kandungnya sendiri telah mati tragis. Dilahirkan semula, dia bertekad membalas dendam dan melindungi anaknya, namun dalam siasatannya bersama Pei Heng mengenai haruman misteri Hong Yinxiang, dia mendapati takdir mereka sebenarnya telah terikat sejak hayat yang lalu.