Seven Heroes Beat The Monster
Kerana Sun Wukong menyebabkan Rahula Xingjun kehilangan segala kekuatannya dan mendakwa tiada fasa melakukan kejahatan di dunia, dia telah disegel oleh tujuh orang suci besar dengan jiwa yuan. Pemuda You Xi, untuk menghalang fasa tersebut kembali berkuasa, mencari enam orang suci besar untuk melepaskan segel dan bersama-sama menyegel Sun Wukong dengan fasa tersebut. Tanpa diduga, ini telah melepaskan fasa tersebut. Akhirnya, You Xi berubah menjadi tongkat emas dan bersama tujuh orang suci besar berjaya menghapuskan fasa tersebut.