Tears In Heaven
Du Xiaosu, a reporter, met the doctor Shao Zhenrong during her interview. The two fell in love with each other, but they met strong opposition from Shao Zhenrong's mother. Then Shao Zhenrong died due to mudslide on his way to do volunteering treatment in the mountainous area. Du Xiaosu worked desperately to get rid of the pain, but was eventually taken to the hospital due to fatigue. Lei Yuzheng, Shao Zhenrong's friend, was moved by Du Xiaosu's kindness and perseverance, and silently helped her in secret. This aroused the dissatisfaction of the rich lady Jiang Fanlu, who used various reasons to make things difficult for Du Xiaosu at work. Lin Xiangyuan united with Yutian’s opponents to frame Lei Yuzheng for his own selfish interest, causing Yutian Group to almost go bankrupt. Du Xiaosu used tactics to expose Lin Xiangyuan's conspiracy. With the help and encouragement of Du Xiaosu, Lei Yuzheng revitalized Yutian and resolved Lin Xiangyuan's conspiracies one by one. In the process, Du Xiaosu and Lei Yuzheng eliminated their misunderstanding and prejudice.