My Dear Guardian
Mejar yang paling bermasa depan di Pasukan Operasi Khas Zon G, Liang Mu Ze dan doktor pasukan bantuan perubatan luar negara, Xia Chu berkenalan melalui tugasan lalu bercinta. Mereka atasi masalah diculik oleh pengganas, membanteras sindiket jenayah yang mencuri rahsia tentera, akhirnya memberkas semua kuasa jahat. Ini kisah tentera romantik di mana Liang Mu Ze berjaya jalankan tugas sebagai pegawai tentera sambil lindungi wanita tercintanya.