King of Painting
Ke Huan is a talented and ambitious artist, but in this "era of mass hype," he has become a joke in the artist village of Tangzhuang, as he focuses solely on his painting. At his lowest point in life, when he couldn't pay rent, was humiliated by peers, and his girlfriend was taken away by a rival, an unexpected visitor changed his fate! With the help of its supernatural abilities, Ke Huan drives luxury cars, lives in a mansion, holds the dream exhibition he always wanted, becomes a highly sought-after artist, and reaches the peak of his life! However, the arrival of "it" brings chaos everywhere, shocking the world, causing public panic, and drawing attention from the police, rivals, and even aliens...