Love You To Another Star
A human girl named Xingxing came across the aliens during a live stream. Unexpectedly, she found the aliens are the "winged clan" mentioned in the traditional myths. She also came to know that the aliens have the supernatural power to help find her lost relatives, so she began to live with them. And she successfully won the heart of the alien prince.