Return of the Immortal Emperor
The male protagonist, a former immortal emperor, fails in his cultivation journey due to his deep attachment and is reborn into his youth as a disliked son-in-law. Determined not to let history repeat itself with the accidental death of his beloved wife, which haunted him in his previous life, he decides to take proactive steps to change his destiny. Returning to his youthful days, he faces a cold wife, a mischievous sister-in-law, a disdainful mother-in-law, and old enemies. Witness how he turns the tables and reaches the peak in this lifetime!