Ultraman Mebius Gaiden: Armored Darkness
After the death of Alien Empera, the sentient being known as Armored Darkness is activated to carry out the Emperor's Plan B. To make its presence known, Armored Darkness revives the monsters Saramandora, Roberuga, Mukadender, and Cherubim.