Our Dating Story: The Experienced You and The Inexperienced Me
Ryuto, a gloomy boy with no romantic experience, unexpectedly starts dating Luna, the beautiful and popular gal of his grade. Though they come from different worlds, their sweet and awkward love story is about to unfold!