Nothing But You
Liang Youan, a workplace elite who entered the bottleneck period of life, and Song Sanchuan, an athlete who was always a substitute, both joined a grass tennis club by chance. Liang Youan was a half-way club manager, and Song Sanchuan also switched to a tennis player from badminton. The two and their teammates worked together to overcome difficulties and strived to build an amazing professional club. In the process, Liang Youan and Song Sanchuan gradually fell in love, along with conflicts in ideas and experience. As the club continued to develop, they surpassed themselves and strengthened trust in dealing with challenges, and ultimately gained professional growth and sweet love.