INTO1's Memory of The Island
Stepping into the place where we walked side by side again, looking at the familiar scenery along the way, the scenes of the past emerge in front of our eyes. The teenagers could not hide their excitement when they returned to "the place where the dream began". They followed their memories to find the dormitory of that year, practiced day and night, classrooms full of sweat and tears, and every small corner, awakening precious memories.