ZOMBIE LAND SAGA REVENGE
Minamoto Sakura dies in an accident and awakens 10 years later—as a zombie! With 6 other legendary girls, she forms the idol group “Franchouchou” to save Saga Prefecture. Despite age gaps and struggles, they overturn idol norms with undead charm. In the Reiwa era, their story continues in *Zombie Land Saga: Revenge*!