Biography of the Mutants
Jialouluo held a ceremony to take out the heart of Pangu but triggered the power of it. Jiang Liu’er went back to time and space again and again. At last, Jiang Liu’er bid farewell to everyone one by one, and fought side by side with the master at Jinshan Temple to defeat Jialoulu. But she found that the death of the master cannot be prevented...