Mens Secret
It tells the story of a courier who encounters a fashion photographer, is discovered by the photographer and trained as a male model. The express brother's enthusiasm and cheerful, the understanding of fashion and life has also changed the photographer's inherent view of fashion. This is a story of mutual growth, the so-called fashion, not the infinite pursuit of the material surface, but should be a good mood.