Man of The Patrol
Sha Ming, an ordinary girl who dreams to be admitted into a dance school, started to find the mysterious read shoes in order to obtain the qualification of the National Dance Competition. In the dark abandoned dance classroom, Sha Ming met a mysterious girl Hu Mei and she got the real red shoes. Sha Ming made it for the qualification, but things got weirder and weirder … The sudden appearance of her mother, the strange disappearance of her classmate and the sound in dance classroom at midnight ... Would Sha Ming succeed in the competition? Who on earth was Hu Mei. Would there be tears or laughters when the truth came out. What would dream and success mean to us?