Biography of the Mutants
The crew went back to the deserted land and found their tribe was killing ordinary people. They speeded up to chase the troop but missed. The troop returned the next day, the leader of which was asked why they killed people. They held a ceremony for the leader of the tribe but it was interrupted ,then the tribe has divided into two parts. The crew received the news that Bai Guji would offer help so they invited Bai Guji to go with them. On the way there was a country called Chechi. They found the king of the country is a mutant. They were very happy and then they found ordinary people were oppressed by the mutant general, so they defeated him and moved on.