Love Mechanics
When a junior woos Vee's friend, Vee, swearing to love only one in life, has to cut ties with Mark. But God plays a joke on them and something happened between Vee and Mark. Mark chooses to tuck away and draws an end to it. However, Vee doesn't want an end with Mark. Mark himself loves Vee although he knows Vee has a beloved girlfriend. Will the love between them make it? When will the awkwardness break out? What will Vee do?