The Blood Alligator
A scientist Chen Jing learnt that her fiancé was attacked by the giant crocodile so she was determined to john the exploration team, which, however, was started by her fiancé's boss. Chen Jing fought against the evil powers and finally won. This film mainly tells the choice of the scientist between illegal scientific experiment and morals and ethics. The main character Chen Jing firmly drew a clear distinction from illegal behavior and fought against evil powers to protect the environment. She managed to win and to protect the results of the experiment.