Magic Hour The Series
Magic Hour The Series is a continuation of Raina and Rangga’s love story. While Raina is set to spend the rest of her life with Rangga, her love is challenged by Rangga's own secret wish. How will this entanglement of hearts and complication of feelings that span between Jakarta, New York and Bali be sorted out? Will Raina eventually find one more magic hour in her life?