Falling For You
Su Shengnan, a practical and capable gold medal female producer, hates brainless sweet dramas very much but accidentally enters a into it. She becomes the weak heroine she despises the most, is beaten by the domineering male lead. At first, she was out of place, and she turned her little white rabbit character into a female boss, but then gradually discovered Ouyang's kind nature. They then reaped true love across time and space.