Country Roads Delicious Foods 2
Listening to stories and tasting delicious food, this season's program continues the pastoral healing style of "the countryside has true taste." The local cuisine of remote villages in nine provinces of central, eastern and southern China is selected to focus on the stories of rural youth returning to their hometown, developing industries and building homes according to local conditions. Closely follow the theme of "watching the countryside" and rural revitalization.