Papa & Daddy
Damian runs a restaurant in Taipei and has always had this dream to build a family and be a father. After two years of stable relationship with his boyfriend Jieli, a YouTuber, they sought surrogacy and gave birth to their son, Kaikai. When their son went to the kindergarten and began to face his peers’ curiosity, their differences and their parents’ gossip, the two dads had to think about how to explain to the young Kaikai what “mother” was.