Crime Story
Jackie Chan is Eddie Chan, a guilt-ridden cop trying to silence his demons from a recent shoot-out who is assigned to rescue kidnapped businessman Huang Yifei (Law Kar-ying). It is a trail that leads Chan and his partner, Hung (Kent Cheng) from Hong Kong to Taipei and back to Hong Kong. As the trail gets warmer, Chan begins to suspect that there are internal forces – including Hung – who seem to working against him.
Overhearing a conversation between Hung and the kidnappers one day, Chan discovers the kidnappers’ hiding place. To prevent Chan from blowing his cover, Hung decides to take him out. The ensuing battle bursts onto the streets in fierce gunfire and explosions. Will Chan be able to bring Hung to book? Will he be able snatch Huang back from the hands of his kidnappers?