To My Star
"To My Star" depicts the love story between actor Kang Seo Joon, who deviates from the traditional route, and chef Han Ji Woo, who doesn’t want to deviate from the “straight path “. It’s a romance-boosting story that claims to be a type of drama that’s never been seen before.