The Untamed: Fatal Journey
The story takes place during the Nie family's handling of his ancestral sword tomb in Qinghe. Nie Mingzhang led Nie Huai Sang for the well-being of the people and restored the tomb to its original state to ensure the stability of the Nie family.
This made Nie Huaisang's mentality from being a naughty disciple more mature, and Nie Mingzhang also knew his brother better from this and helped him grow into the next generation of suzerain.