Mysterious Lotus Casebook
Ten years ago, Li Xiangyi, the master of the Sigu Sect, dominated with his superior swordsmanship and was a symbol of light in the martial arts world. However, he suddenly disappeared along with Di Feisheng, the leader of the Jinyuan Alliance, after they arranged to battle in the East Sea. Ten years later, Li Lianhua is a countryside doctor who travels dragging around a lotus tower accidentally becomes famous and gets pulled into the pugilistic world that he has long avoided. Fang Duobing, a passionate youth who dreams of becoming a hero, realizes that Lianhua is not a simple man and vows to find proof that Lianhua has been impersonating a famous doctor. Meanwhile, Feisheng, who has always regarded Xiangyi as an enemy, has also reemerged in the pugilistic world and recognizes that the unremarkable doctor Lianhua is none other than Li Xiangyi. After a series of cases, Lianhua, Feisheng and Duobing gradually come to forge a deep friendship and join hands in solving mysterious cases to uphold justice.