Accidental Love
He possesses all the charms of a ladies' man except when it comes to his secretary. She is his nemesis, and he plans to seduce and attract her no matter what. Unfortunately, a beautiful love turns into hatred because an accident happened between her and his sister. Who will he choose when he finds out that his lover was responsible for injuring his sister?