Perfect Wife
Kasidit Veroot, a handsome man and rich second generation that attracts numerous women, falls in love at first sight of Chollada. Chollada is like a fairy in the dream, elegant and beautiful as he likes, but Chollada is cultivated as a “product” for sale that as long as you have money, you can own her. After a three-month probation period, if you are dissatisfied, you can refund the money. Therefore, Chollada has been taught how to take care of and please customers. Her task is to do anything to let the customer sign the contract with her for the agreement as a member of Perfect Wife, but the condition is that she cannot be tempted by customers and cannot fall in love with her customers!