Victory in Love
Lin Zhanhong, the queen of the workplace, and Wen Yushi, the "newly appointed director," start as weekend lovers with a deal: cooperation only, no feelings involved. As they stand together against internal power plays at the company, their arrangement slowly turns into real love. When Wen's hidden identity as the "company heir" and a formidable love rival come to light, they face a crisis of trust. But through it all, they confirm their true feelings, tear down their defenses, and emerge victorious in love and work.