Riseman S1
One day, Scott, a part-time worker and son of a dumpling shop owner in Zero City, accidentally finds a Geostone, a powerful crystal that is targeted by space monsters. He was then selected by the Space Police to become Riseman, a superhero who protects earth from these monsters.