Mermaid village
There is a small village called Taoyuan , which is isolated from the world. There is a legend that the mermaid who living in the Bay Village, his meat can cure all kinds of diseases and make people ever-young. The only way to find the Taoyuan village, you will find the mermaid'ball that the mermaid once fell outside the Taoyuan village.