Beautiful and lovely, extroverted Liu Yiyi because of a drowning, brain damage, suffering from an incurable Goodfield syndrome, she seems to live in the same day every day.
Freelance writer Xia Xing and his friend Luo Kang hit Yiyi's sister, Liu Qingqing, on a wandering journey. LiuQingQing take two people home, going to talk about good compensation. Midea home is a scenic resort, Xia Xing is very interested in this resort, they put forward to the green "working debt." At this time, Liu Yiyi appeared in front of the three people, she thought that Xia Xing and Luo Kang were guests, so she warmly entertained them. Yiyi chatted very happily with Xia Xing. Xia Xing was also interested in Yiyi and planned to continue to develop with her, but did not know that Yiyi suffered from short-term memory loss.
The next day, Xia Xing went to the cafe run by Yiyi's family early and waited for Yiyi's arrival. Unexpectedly, Yiyi came. Xia Xing accosted and exchanged pleasantries only to get Yiyi's indifferent response. Although Xia Xing felt very strange, he did not give up. On the contrary, I have an interest in Yiyi, really like Yiyi, so I launched the pursuit of her, but with the first exactly the same way to strike up a conversation, the second time was severely rejected by Yiyi, since every time is the same ......