Once More Love in 1995
A modern young woman, Zhuang Manying, is sent back to 1995. Determined to rewrite her mother's tragic fate, she uses her future knowledge to rise fast in the workplace and decisively cut ties with a toxic relationship. What she does not expect is to become entangled in a complicated romance with her cool and reserved uncle, turning her plan to change the past into something far more personal.