"Foam," a famous actor, Saw "Chris" the lover, Was killed in front of him by the police. From a crime that Chris didn't commit, fate gives Foam a chance to go back and correct the past with what he did wrong, causing "Chris's death. When a mysterious man gives a clock that can travel back in time to "Foam," will Foam be able to fix the past and save a lover's life? Only time will prove it!