After three years of marriage to Gu Huanzhi without a child, Koukou was filled with anxiety about a potential divorce. Her secret publication of storybooks was exposed, drawing them closer. On their southern inspection tour, she saw his possessive side and recalled their past: his broken promise once left her in hardship. Learning of his years-long pursuit and sincere love, she let go of her resentment and vowed to grow old with him.