K-Idol invasion
A high-ranking official's daughter from North Korea is caught for smuggling K-pop videos and faces execution. After escaping to South Korea with her mother's help, she unexpectedly crosses paths with a K-pop idol leader. As their unlikely bond grows, their relationship is put to the test by spies, the media, and her past, forcing them to fight for their love against overwhelming odds.