The Circle Of Life
In her past life, Jiang Sui was pushed off the rooftop to her death by Song Yan. After being reborn ten years later, she became Xu Jin Xia, Song Yan’s six-year-old daughter. Enduring in silence, she bides her time, tearing away the hypocritical facade of the wealthy family, searching for her birth mother’s whereabouts, and making her enemies pay their blood debts in blood. Witness how the reborn heiress overturns her doomed fate!