The Master of Disguise 2
The key night finally came, Huang Bo played Huang Zong, invited collectors to visit his home, Mr. Lin is now one of them, with Wang Sen came. Mr Lin found that Huang Bo home has three "Victoria woman" imitation goods, there is a certain number of years of valuable goods, but Mr. Lin from a specific point of view, found one of the paintings marked, this is before Wang Sen pay him to distinguish between true and false methods, Wang Sen also proved to be genuine. Mr. Lin was very excited when he found out that it was genuine and wanted to buy it before anyone else found out. Huang Bo see Mr. Lin so interested, jokingly out of the sky, Mr. Lin immediately agreed, and asked the spot deal.