Frontier of Love
In the late 1950s, female college student Wen Yiqiu of the Beijing Broadcasting Institute loved the Soviet Union's meritorious broadcaster Vika and married him in Beijing. After the Soviet Union withdrew the experts, Vikal was forced to leave China. Wenyi Qiu volunteered to work in the border city of Heihe, serving as a radio announcer, just to get closer to Vikka. Later, Vikka also came to Blagoveshchensk on the other side of the Heihe River as an announcer. They even listened to the thoughts by listening to the voice of the other party's radio. After 20 years of long wait, Wenyi Qiu has no choice but to marry his colleague Song Shaoshan. After the Sino-Soviet relations improved, the songs of Sino-Soviet friendship came from the radio. Song Shaoshan was also touched by their love story, helping the art and art to cross the narrow boundary river and meet with Vika. When the literary autumn of the following year and Vika once again met in Beijing, they again confided their thoughts with the tone of the broadcast, and moved everyone present.