Stand or Fall
Guan Wen, known as an “invincible opponent for unreasonable clients”, rose through the ranks in a foreign company. But just before her birthday, Guan Wen was framed by her inferiors and chose the “naked resignation”(without the security of another job).
It is said that when you are over thirty and have accumulated a lot of experience, you can choose any career you want. But surprisingly, Guan Wen had a difficult time finding a job. After failing many interviews, she had to choose a job inside a mall that just opened. It seems that her status changed from Party B to Party A, but in fact, this neglected mall is having trouble attracting business with all kinds of problems.
In addition, Guan Wen ran into her ex-boyfriend from college, Ding Ning, who is cold and ruthless in his career. He is very critical of her. In their work together, the relationship between them changes from dispute to ambiguity, and from getting better to break up. There are many adult measurements and considerations involved.
Guan Wen is in a dilemma. She doesn’t want Ding Ning to compromise and sacrifice his career for her. So after thoughtful consideration, she decides to make her own decisions.
Meanwhile, two girlfriends of Guan Wen, Chen Xuanxuan, a retired athlete, and Jing Zhiqiu, a has-been actress, also confront their mishaps in life. One’s years of love have been challenged, and the other’s marriage is in bad shape. So how do they fight against these challenges in life?