Love Under the Stars
The daughter of the makeup group, Xia Muxi, was killed by her boyfriend Zhao Tianze, who cheated on her best friend and occupied the company. However, due to the interference of the comet's magnetic field, Xia Muxi, who was pushed down from the high-rise building, unexpectedly returned to a few days ago, teamed up with the computer genius Lu Xiao, and Zhao Tianze played a role in the scene, saw tricks and dismantled tricks, and finally succeeded in revenge.