Shangri-La Frontier
Rakuro Hizutome, a man loves game, starts his journey in "Shangri-La Frontier," one of the greatest video games. With over 500 million pageviews, it mixes relatable gaming experiences with fresh fantasy. A "crappy game hunter" challenges the ultimate game, offering adventure and excitement for all.