Codename: B
South Korea's top NIS agent "B" loses memory after an attack, lives as "Min Young" at her grandma's soup shop. Her mind holds a 500 billion-won crypto key, so three NIS agents secretly watch her.
When thugs and gangs threaten, memory-lost Min Young fights back instinctively. Officer Chen, on the mission, falls for her.
A gang attack brings crisis. They fight together and survive. Then a mysterious foreigner, Alexander, shows up, hinting at bigger trouble ahead.