After an unjust death at the hands of the tyrannical Emperor Jun Che, Lu Yingying, the daughter of a disgraced Minister of Rites, is miraculously reborn before the tragedies unfold. Vowing to change her destiny, she seeks out Jun Che when he is still a convict and buys him, becoming his master...