Rock Sugar Summer
Lai Duidui unintentionally provoked the school bully Jiang Zuo in high school, and won her heart, but who knew that she was in the late stage of prosopagnosia and forgot his face when she turned her face. After reuniting in college, Jiang Zuo used his status as a top student to force himself into the life of a student scumbag. The two went through many turmoil and twists and turns of emotional crises, so that each other saw each other's sincerity again.