Miss Lucky Go!
Chen Miran had a difficult time in high school. Her love story ended tragically. She dreams of becoming a designer. Unexpectedly, she chose the wrong major and has to be in the same class with her ex who she once dumped, Zhong Wei. Chen Miran misunderstands that Zhong Wei will take revenge on her. Even though that's not the truth. Chen Miren didn't dare to admit that Zhong Wei recognized her as the wrong person, so she had to keep running away because she was embarrassed. Who would have thought that the relationship between the two of them would get closer, until the "main character" suddenly appeared and turned everything around...