One More Try
《极限青春》 With Wang Luodan, Wang Yibo, and Cheng Xiao as star team leaders, skateboarders Che Lin, Han Minjie and Yuan Fei as program consultants, the show brings 60 top skaters in China together and selects a "Best MVP" that will be qualified for the international extreme sports competition X-GAMES.