Heart of Obsession
Xiao Qingge is the owner the Mansion of Xiao where the rich man in the Capital city lives. She is also a millionaire who loves to visit the "brothel", so she has seen too many male prostitutes. One day, when she was playing on a boat, she ran into Mo Zhiyin who just returned to the Capital city to choose his concubines. However, Mo Zhiyin was not interested in relationship. For the sake of practicing dharma, he married Xiao Qingge and moved into the Mansion of Xiao. From Xiao Qingge's one-sided love to the two-way rush, they two experienced many hardships . During the period, Xiao Qingge also fell in the trap of Xiao Manwu in order to figure out the "mystery of male prostitutes"...